1. Genel pazara değil değişik ürünlere yönelin.
* Diğerlerinden yada diğer ürünlerden neyi farklı yaptığınızı gösterin.
2. İyi müşteri hizmetleri servisi verin.
* Email ve sorulara çabuk cevap verin.
* Müşterinizin siparişini aldığınızı ve ne zaman taşımaya verileceğini bildirin. Gecikmeleri bildirin.
* Bedava ulaşım-erişim numaraları verin. 24 saat call center vermeye çalışın.
* Para iade garantisi verin.
* Tüketici haklarını geri plana atmayın.
* Problemleri çabuk halledin ve müşterinin memnuniyetinden emin olun.
3. Sitenizi kolay ve keyifli alışveriş yapılabilir hale getirin.
* Sayfalar çabuk gelmeli – text 2 sn. 28.8 modemle 8-10 sn.
Alışveriş birkaç tıklamayla tamamlanmalı
Tekrar tekrar bilgi istenmemeli
Herşeyin doğru çalıştığını sık sık test ederek emin olun.
Ürün resimlerini yüksek kalitede sergileyin.
İstek ve şikayetleri form ile alın ve çabuk cevaplayın.
Siteyi düzenli güncelleyin
İstek/talep/şikayet eden müşterilerle yakın irtibatta olun.
Rakipleri yada yeni ürünleri iyi izleyin
Müşterilerinize teşekkür edin.
5. Pazarlama eforunuzu sürekli gözden geçirin
Sitenize yeni insanları getirecek yollar bulmalısınız
* Diğer sitelere çapraz link verme
* email newsletterlara ilan verme
* Arama motorlarına kayıt olma
* Dergi ve gazetelerde yayınlanma
* Mail gruplara yada forumlara katılma
6. Karşılayabileceğiniz ödüller verin
Eğer çok özel bir şey satıyorsanız ödül vb. Ye ihitiyacvınız yoktuır. Ama eğer başkalarınında sattığı bir şeyi satıyorsanız kişilerin sizden satın almasına sebep yaratmalısınız:
* Bonus’lar - Bir şey alana başka bir şeyi bedava verme. Genellikle download edilebilir birşeyin verilmesi maliyet’te yaratmayacaktır.
* İlk müşteri indirimi -
* Birden fazla yada tutarda alıma indirim
* İyi müşyteri indirimleri - bir sonraki alışverişte nakliye almama vb.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder